Cumu installà e cerniere di e porte - II
Una nova installazione o sustituzione di cerniere per impieghi gravosi pò esse fatta facilmente. In u post precedente, avemu discuttu a cunsiderazione iniziale da fà per l'installazione di cerniere per porte per impieghi gravosi. Quì discuteremu i passi per l'installazione di cerniere per porte per impieghi gravosi.
Cunsiglii per l'installazione di cerniere per impieghi gravosi
L'installazione di cerniere hè una cumpetenza basica chì hè necessaria quandu si tratta di prughjetti di falegnameria o di migliurazione di a casa. Tuttavia, a maiò parte di e cerniere ponu esse facilmente installate cù menu strumenti. U listessu vale ancu per l'installazione di cerniere per porte per impieghi gravosi. Pudete prucede in u modu seguente:
- Fate un piazzamentu adattatu: Pone a cerniera in un puntu di a porta induve avete intenzione di muntalla. Cum'è a maiò parte di e porte regulare anu bisognu di 2 cerniere - una hè piazzata à 11 pollici da u fondu, è l'altra à 7 pollici da a cima. Pudete misurà ste distanze cù u nastro adesivo, è marcalli nantu à u quadru è ancu nantu à a porta. Siccomu si tratta di cerniere robuste, ci serà una terza marca piazzata trà a prima è a seconda cerniera.
- Fate tracce intornu à a cerniera: Aduprate una matita di falegname per fà tracce intornu à e cerniere. Pone a vostra matita nantu à u stipite è a porta, è tracciate cù cura intornu à a cerniera. Pudete ancu nutà a prufundità di a cerniera. Assicuratevi chì i vostri contorni currispondenu esattamente à a pusizione nantu à u stipite o a porta. Pudete aduprà a fresa per taglià a mortasa nantu à quale si appoghjerà a piastra di a cerniera.
- Marcate a pusizione per e viti è praticate i fori pilota: Una volta finita cù a mortasa, create fori pre-perforati per muntà e viti. Queste viti manterranu a cerniera in u locu. In questu passu, pudete mette a cerniera nantu à a mortasa, è marcate i fori cù a matita di falegname. Dopu avè marcatu i fori, aduprate un cacciavite per fà fori pilota ¼" per ogni vite. Quessi fori devenu esse abbastanza prufondi per chì e viti possinu entre.
- Allineate e cerniere: Dopu avè fattu i fori, allineate e cerniere è fissate e viti aduprendu un cacciavite à impattu o un set di prese da 9/16".
- Attaccate a porta: Tenite a porta manualmente per vede s'ella si adatta currettamente. Pudete puntellu a porta aduprendu qualchi mattoni o tavule di legnu in fondu. Una volta chì a porta hè allineata currettamente, pudete aduprà morsetti à barra o morsetti a C per mantene a porta in pusizione. Fate i fori pilota rimanenti per e duie piastre di cerniera. Infine, fissate e viti di ritardu finu à chì sentite ch'elle sò abbastanza strette per tene una porta. Pudete caccià i morsetti per verificà u funziunamentu di una porta. Sè avete a sensazione chì a porta ùn si apre micca bè, pudete mette qualchi picculi spessori trà l'apertura ruvida è u quadru di a porta finu à ottene una porta chì funziona currettamente.
Sè avete difficultà à seguità i passi sopra menzionati, pudete sempre cunsiderà di circà l'aiutu di un espertu. Vi guideranu in tuttu u prucessu è vi aiuteranu à cumpletà perfettamente l'installazione di e cerniere di e porte robuste.